Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

søndag, november 05, 2006

Søndagsbrunch

I dag gikk vi tur rundt det nydelige Haukvannet
vi kom litt sent avgårde så det ble ikke frokost i det hvite
men brunch smakte like godt
Et lerketre var en flott fargeklatt i det vinterkledde landskapet

Vi rastet i vannkanten under denne furua

Tynn is på vannet og det fristet ikke til bading :D
... men glovarm kaffe smakte nydelig!

4 Comments:

Blogger Hulda said...

Hei! Så fine vinterlige bilder du har tatt på turen deres i dag. :) Kan tenke meg at det smakte med varm kaffe på en kjølig dag ute.

5:47 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Du var duktig på att fotografera. Vad fina bilder :9

6:48 p.m.  
Blogger JULIEK said...

Å så flotte bilder. Vet du, jeg går nesten hver dag rundt dette vannet. Lille Kira trives så godt her. Tror at vi snart møtes nå : )

8:45 p.m.  
Blogger Tia said...

julie: ja, det hadde vært koselig å møtes!! har aldri gått rundt dette vannet før, det var virkelig fint her. Vi hadde en flott rusletur.
ha en fin søndagskveld!

hulda: takk skal du ha :) det var en fin opplevelse, selvom det var litt kjølig å bli sittende en stund!

roomservice: koselig at du var innom meg, takk skal du ha! :)

8:52 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home