Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

søndag, oktober 22, 2006

Fantastisk høst


Denne pelargoniaen blomstrer ute enda!
Og den har flere knopper

En skjønn orkide som gleder oss hver dag
Siste staudene som blomstrer ute
Den rosa er en krypende staude, husker ikke hva den heter
Den lilla er høy og pleier ikke blomstre så sent som oktober


Skjevt bilde - men pytt
Jeg plukket inn stemor i dag, og hengte opp i vinduet
Det regner og er 6.5 grader ute, så det var hustrig å plukke blomster i dag :)

3 Comments:

Blogger siripirisiri said...

Hei!
Håper du har hatt en fin helg!
Og at du fikk malt masse:)
Fine blomster!

Siri:)

5:46 p.m.  
Blogger Tia said...

hei Siri.
Jeg har malt masse ja, kjøkkenhyllen er snart ferdig..puh..
Nå maler jeg en liten puff som jeg skal ha strikketøy og etc i.
Håper du hadde en super helg også :)

7:00 p.m.  
Blogger JULIEK said...

Så nydelig med alle blomstene. Spesielt stemoren var fantastisk. Tenk at alt dette blomstrer enda. Utrolig.

8:07 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home