Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

torsdag, oktober 26, 2006

Sommer-Sverige

Nå er det snart vinter, det snødde på Byåsen i natt
Så hva passer bedre enn å mimre over somre som har vært :)
For 2-3 år siden var vi i Nord-Sverige
Det var en flott tur - mye fin natur og koselige mennesker
Utsikt fra ”Døda fallet” i Indalselven, Norrland

Her spiller de revy - morsom scene som går rundt :)

Denne vakre blomsten stod i en park i Sollefteå

Et svanepar med sine håpefulle

Svensk pinnsvin, bosatt litt utenfor Ørnskøldsvik
han/hun var litt sjenert og gjemte seg i gresset

5 Comments:

Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Så fine bilder du har tatt.
Den gamle puffen din ble skikkelig fin. Ble litt misunnelig nå.
Klem fra meg ;)

10:17 a.m.  
Blogger siripirisiri said...

Snødde det på Byåsen??
Ikke rart jeg fryser...

Ha en god og varm kveld innendørs!
(Vi skal bake brownies..)
Siri:)

5:04 p.m.  
Blogger Hulda said...

Flotte naturbilder, og puffen var kjempesøt!

5:32 p.m.  
Blogger JULIEK said...

....men å her var det mye forandret. Ble kjempefin bloggen din nå, virkelig. Ja tenk det snør/sludder faktisk her nå, synes det er koselig jeg : )

6:29 p.m.  
Blogger Tia said...

ella: ja, puffen blir faktisk ganske flott, jeg skal trekke om lokket i dag, så skal jeg legge ut bilde.
Siri: nå har nok du også fått snø, jeg har iallfall :) og vi bor vel i noenlunde samme høyde over havet, hehe... nam..brownies..

Hulda: takk skal du ha, joda puffen blir riktig så ganske lekker, :)

julie: tusen takk, jeg mimrer litt om sommer nå når snøen kommer. Puffen er snart helt ferdig nå.
Og jeg likte bloggen mye bedre nå, jeg strevde litt for å finne ut hvordan jeg skulle fikse den, men fant omsider "Help" og da gikk det greit. Det ble riktig så lyst og trivelig ute nå med snø :)

7:54 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home