Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

fredag, oktober 27, 2006

Litt Fretex og prosjekt ferdig


Jeg fant 16 meter av dette gullbåndet på Fretex i dag - kjekt å ha? :D


Litt garn ble det også, bomull og ull
alt dette for 25 kr

Puffen er ferdigmalt og har fått nytt trekk på lokket

To fine engler har slått seg til ro på innsiden av lokket

Rosebunn ble dekorativt og mye finere enn det grå som var der før

7 Comments:

Blogger Elisabet. said...

Trevlig helg till dig också, tia!
Så roligt det är med dessa små hälsningar från broderlandet i väster ..-)

3:36 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ønsker deg også en flott helg!
Puffen var da bare så flott!

6:14 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ps, grattis med nytt design på siden

6:14 p.m.  
Blogger Hulda said...

Krakken din ble jo utrolig flott! Så nydelig med de motivene på innsida. Båndet fra Fretex får du nok bruk for. Kjøper alltid sånt når jeg kommer over noe billig, selvom jeg ikke vet hva jeg skal bruke det til der og da. Det dukker alltid opp noe. :)

9:39 p.m.  
Blogger Tia said...

elisabet: takk for det, jeg er innom bloggen din ofte!

anniche: takk skal du ha, liker bloggen mye bedre slik

hulda: puffen er ferdig og i bruk, full av garn og halvferdige prosjekter - og jeg er enig, bånd vet man aldri når man får bruk for, kjekt å ha :)

11:09 a.m.  
Blogger siripirisiri said...

Hei Tia!
Puffen ble super!
Råstilig med de bildene inni!
Jeg har fått pakke fra ei som har vært på Søstrene Grene for meg, har du vært der noengang?
De har helt villt mye fint, og råbillig! (men de er jo bare i Stavanger da:(

Fortsatt god helg!
Klem Siri:)

12:28 p.m.  
Blogger Nette said...

For en herlig puff!!! Har en ting for puffer og den der var noe av det fineste jeg har sett. Puff...artig ord!?

9:34 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home