Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

lørdag, oktober 28, 2006

God helg !

Nå er stolen ferdig og på plass i lesehjørnet

skal kjøpe ny leselampe så den kommer snart

puffen mangler "skjørtet" nederst - stiftemaskinene streiket begge to !!!

det er ikke til å tro....og det rimte jo ;)


Var innom Fretex i dag også og fant disse nydelige to fatene og en skål som hører til
fatene var ypperlige til lys og i skåla flyter stemor
- de blomstrer enda


5 Comments:

Blogger JULIEK said...

Stolen ble jo kjempeflott. Dette klarte du virkelig bra : )

9:22 p.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Det var ett flott resultat.
Kjempe flink du Tia.
Er det har som har strikket den duken som ligger på bordet.
Den var helt nydelig altså.
Fine fat og skål du har funnet på fretex.Koselig å pynte med slikt.
God natt og ha en flott søndag.
Klem fra meg

10:39 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Fant bloggen din via "I et hus i en hage...." sin side. Super flott stol du har pusset opp. Veldig lekker ble den - må ha tatt en liten evighet å få den ferdig. Nå kan du klappe deg selv på skulderen å si "godt jobba" - for det er det synes jeg. Masse annet flott på bloggen din også - likte vedlig godt den hvite puffen du hadde malt og trekt om. Hit kommer jeg tilbake ;o)

7:28 a.m.  
Blogger Hulda said...

Stolen og krakken er nydelige! Det må ha vært masse jobb for et slikt resultat. Skålene du har kjøpt var flotte! De er nok gamle, vet mamma har arvet en skål som lignet fra min farmor. Med slik buekant.

11:15 a.m.  
Blogger Tia said...

julie: takk skal du ha, jeg ble veldig fornøyd selv også :)

Ella: tusen takk, det var mye jobbing, men verdt det synes jeg!
Duken har jeg fått i gave, og den er virkelig fin synes jeg :)

Sanna: velkommen hit, koselig at du fant bloggen min, skal nok finne din også :)
Det var mye arbeid med stolen, mye måtte syes for hånd for å få best resultat, men jeg er veldig fornøyd. og veldig koselig med så hyggelige tilbakemeldinger her :)
Puffen er veldig "meg", liker møbler som ikke er "firkanta". Det meste her i huset har mer buede former :)

Hulda: tusen takk, det gikk med både mye tid og mye tråd, hehe.. men det ble absolutt den godstolen vi ville ha.
Jeg falt helt for skålene, og det er ikke ofte jeg ser tre stk med samme mønster så de måtte jeg bare ha. Billige var de også, 45 kr tilsammen.

Ønsker dere alle en fin søndagskveld!

5:33 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home