Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

søndag, oktober 29, 2006

Oldefar og enda et ferdig prosjekt

Dette er min manns oldefar
stram kar, ikke sant?
Jeg samler sort/hvitt-bilder til ene stueveggen
de skal henge i sorte rammer over et gammelt arvet skap
tror det blir en koselig vegg
- når jeg omsider kommer så langt...
bildene må scannes, og fikses litt på da noen har litt skader
gleder meg til å bli ferdig med all maling så jeg får gå igang

Dette veggskapet er endelig ferdig
kjøpt på Fretex for 10o kr!
....og malt hvitt - det var litt av en jobb,
mye maskering :)

.... men jeg ble veldig fornøyd!
Huldas lavendelpose har fått plass i skapet,
og når jeg åpner døren sprer lavendelduften seg i kjøkkenet!

7 Comments:

Blogger JULIEK said...

For et nydelig skap du har fått deg. Så lurt med lavendelpose inni. Det skal jammen meg jeg også sette inn i mitt glasskap. Artig med gamle bilder ja. Har også en god del som skal opp etter hvert, men må pusse opp endel rom først

7:07 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Vakkert, vakkert og vakkert ! Vet sånne skap med små vinduer er et "mareritt" å måle. Kan tro du har srevd i mange timer med å få det ferdig. Men gud så flott det ble ! Dette skal du være MEGET fornøyd med. Artig med litt resirkulering. Jeg har selv kjøpt noen bord på loppemarked i helgen som skal ha et strøk maling, og jeg gruer med allerede.

7:45 p.m.  
Blogger Minne said...

oh så fint skåpet blev. Helt underbart vackert. Bilden av din farfar är härlig. det blir fint med en vägg full av foton. :)

8:23 p.m.  
Blogger Timotei said...

Skapet ble flott! Skjønner at det ligger en god del arbeid bak ja... Stolen ble også veldig fin! Du er dyktig!

11:24 a.m.  
Blogger Ingrid said...

Skapet ditt ble veldig fint! Så ut som det var mye jobb å male det ja, men det er jo verdt det når man ser resultatet! Koselige ting du hadde inni det også!

7:08 p.m.  
Blogger elin1976 said...

Kjempe flott skap. Du mange flotte ting og.
Bildet var kjempeflott. Mennene før i tiden var så staselige, ja nesten litt høytidelige å se på.
Ha en fin dag :o)

4:46 a.m.  
Blogger Tia said...

julie: ja ble veldig fornøyd med skapet og duften :)

sanna: takk skal du ha. mye arbeid, men moro når resultatet blir bra. Lykke til med malingen!

Minne: tusen takk, ble veldig fornøyd jeg. Og gleder meg til å få opp bilder ja, det er så tomt på veggen nå :)

Timotei: tusen takk, det er så hyggelig med så flotte tilbakemeldinger her!

Ingrid: takk skal du ha, jeg ville gjerne ha et veggskap med mye glass i så jeg ser det som er inni. Bytter nok ut litt etterhvert for å variere!

Elin: velkommen hit, og takk for hyggelig kommentar. Er enig i at de var staselige i gamle dager, de pyntet seg nok litt ekstra, det var vel ikke så vanlig med fotografering da som nå.

7:35 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home