Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

tirsdag, oktober 31, 2006

Ikke shabby chic vel?

.....men absolutt elegant..
Jeg har en gammel bok med strikkeoppskrifter,
vet ikke hvor gammel, - permen på boken mangler,
men noen år siden er det nok
De fleste oppskriftene strikkes i 3-trådet ullgarn ... står det

Hadde vært noe til skogturen i Bymarka!

...og noe for den motebevisste herre..

... ytterst velsittende må man si...

Jepp, kunne tenkt meg bilen ;)


4 Comments:

Blogger JULIEK said...

Sånne bøker er så morsome å se i. Har noen gamle husmor bøker fra mormor, det er et studium å lese i dem : )

5:22 p.m.  
Blogger Hulda said...

Veldig fine gamle bilder! Flott oldefaren din også! Og skapet du har kjøpt på fretex ble jo nydelig etter all jobben du har hatt med det. Flott!

9:59 p.m.  
Blogger Tia said...

julie: ja, jeg ble glad da jeg fikk denne boken, ikke umulig at jeg strikker et eller annet fra den også

Hulda: ja, de er stilige synes jeg
skapet ble stilig det også, og lavendelen dufter herlig :)

7:45 a.m.  
Anonymous Anonym said...

härliga bilder!

10:25 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home