Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

lørdag, november 04, 2006

God Helg


Det er ikke jul riktig enda...
men jeg har et stort ønske :)
Jeg har i flere år lett etter en fin stjerne til å ha i toppen av juletreet
...men jeg finner det ikke noen steder
har lett i Sverige, på Røros i julebutikken der
de aller fleste butikker i Trondheim ...men nei
Så har du et tips om en nettbutikk eller lignende blir jeg
KJEMPEGLAD!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmmmm, håper du finner en engang da!
God helg iallefall

2:33 p.m.  
Blogger Tia said...

takk anniche :)
ja, den hvite i plast er ikke særlig pen!!
god helg til deg og dine også!

4:35 p.m.  
Blogger Hulda said...

Håper du finner ei fin stjerne. Jeg skal holde utkikk og si fra hvis jeg finner en nettbutikk eller finner i en butikk her. Hvis jeg finner kan jeg kjøpe til deg.

8:42 p.m.  
Blogger siripirisiri said...

Hei hei!
Ble det noe loppis? Vi prøvcer å roe ned løtt.. :(
Fine bilder!
Lykke til med stjernejakten!
Siri:)

4:19 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Tia!

Jeg fant noen fine her:

http://www.amazon.com/FancyLightedChristmasTopperUL0271/dp/B000HJ7M7I/sr=186/qid=1162751704/ref=sr_1_86/0021918707-3266401?ie=UTF8&s=homegarden

Og her:

http://www.amazon.com/Capiz-Lighted-Christmas-Topper-UL296C/dp/B000HJBUOE/sr=1-112/qid=1162751741/ref=sr_1_112/002-1918707-3266401?ie=UTF8&s=home-garden

Håper du finner den du drømmer om!

6:50 p.m.  
Blogger Tia said...

hulda: jeg håper også det, og tusen takk for at du vil hjelpe!

Tonje: skal sjekke der i løpet av uka, takk for tipset!

siri: nei, orket ikke loppis likevel, hadde mye klær å vaske :)
ikke så moro, men mer nødvendig!

hege: tusen takk for tipset, har sjekket sidene og de hadde flotte stjerner!! tror jeg kommer til å bestille en eller to jeg fant der :)

10:34 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home