Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

onsdag, oktober 25, 2006

et prosjekt...og et ønske om en god dag for alle bloggere

...jeg ikke var helt sikker på ...
en gammel puff som absolutt hadde sett sine beste dager -
men ...jeg hadde bruk for noe til å oppbevare utallige strikkeprosjekter i
og denne har god plass i magen :D
Her er den grundig pusset og sparklet!
Nå har den fått to strøk maling og jeg har blitt litt mer overbevist om at "saken" kan gjøre nytte for seg lenge enda, hehe...
Det er et "bur" øverst under lokket, fint til strikkepinner og diverse ...men maling og ny bunn er absolutt påkrevet! ...har en liten plan akkurat når det gjelder det :D

Nedi er god plass til garn og uferdige prosjekter i massevis -
nå er innsiden skrubbet og pusset og malt - ble absolutt penere ja !

Mektige Romsdalen med en av mange småelver nedover en bratt bratt fjellside
jeg har kjørt her utallige ganger - men blir like mye betatt av den herlige naturen hver eneste gang jeg kjører her - makeløst vakkert uansett årstid

4 Comments:

Blogger Elisabet. said...

Min pappa var en stor norge-vän.
Varje sommar skulle vi ta bilen och åka på semester längs Trollstigen och jag var dödens rädd och låg på golvet i baksätet och vågade inte titta ut genom bilrutan ..-)

Som gift tvingade jag sen min man att köra samma väg .., jag ville visa hur vackert det var och är.

Ni bor sannerligen i ett svindelvackert land.

Men Skåne här nere längst i söder är OCKSÅ vackert, men på ett annorlunda sätt.

(det blev många vackert det ..-))

6:37 a.m.  
Blogger Tone said...

Synes puffen var kjempetøff, jeg! Og så fint å ha et gjemmested til ufoene ;-) Alltid så vakre naturbilder på bloggen din, klem

10:50 a.m.  
Blogger siripirisiri said...

Hei!
Sikker på at puffen blir toppen!
Jeg vil også ha en slik puff! Vel ferdigopp-pusset da hehe;)
Lykke til videre!

Siri:)

2:12 p.m.  
Anonymous Anonym said...

For en sjarmerende puff, kjempestilig. Der har du god plass til oppskrifter ting og tang. Fint naturbilde.

3:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home