Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

mandag, november 06, 2006

Mönstervecka!

har startet en mønsteruke!
Idag er det Randigt!
Dette er inni en torvløe på Vestlandet
I gamle dager tørket de torv til brensel
kanskje noe å ta opp igjen i disse strømsparingstider? :D
jeg er ikke så flink i svensk - så jeg håper randigt betyr stripete!
Jeg fant linken til mønsteruka hos julie">http://www.blogger.com/

7 Comments:

Blogger JULIEK said...

Å så morsomt at du har slått deg med, og et kjempeflott bilde var dette. Flott med lyset som siver inn. Du har så rett ang randigt : )

6:11 p.m.  
Anonymous Anonym said...

En mycket fin tolkning! Härlig bild! Kul att du är med på mönsterveckan.

6:36 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Åh,så läckert!

6:37 p.m.  
Blogger Moni said...

Det var inte bara en vacker bild utan en väldigt personlig tolkning!

8:29 p.m.  
Blogger siripirisiri said...

Oj dette var morsomt!
Stilig bilde!
Siri:)

9:26 p.m.  
Blogger Tia said...

julie: takk skal du ha, og så har jeg lært et nytt svensk ord! :)

nilla: koselig kommentar! tack!

cleo: tusen takk skal du ha!

moni: tusen takk, koselig å få så hyggelig tilbakemelding !

siri: takker og bukker :)
stikker innom deg nå, må se hva du driver på med i det hustrige været!

8:47 a.m.  
Blogger A said...

Såå fin randig bild!

11:46 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home