Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

søndag, oktober 15, 2006

Ta på deg skoa ...

Her sitter jeg og skoa mine og nyter utsikten fra Hernbernheia :)

Været er overskyet, og veldig mildt og fint

...jeg nyter forresten frokosten også....så sunn i dag ;)

På vei ned igjen prøver sola å bryte gjennom skylaget bak Gråkallen
- de små "tennisballene" på toppen er militærets radarstasjon....nedlagt nå

Dette og mye mer mose ... ble med meg hjem

Nå står høstdekorasjonen på spisebordet og gleder oss med sine vakre farger

7 Comments:

Blogger siripirisiri said...

Ja det begynner å bli mange fine farger ute nå!
Koselig med litt natur i stua:)
Siri

9:26 p.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Å så nydelig dette var.
Høsten har så flotte farger.
Du er jammen flink til å bruke naturen Tia. Fine bilder du tar.
Ønsker deg ei flott uke.
Klem fra meg ;)

9:50 p.m.  
Blogger JULIEK said...

Oj så fin høstdekorasjon. Tenkte selv plukke inn endel mose. Man kan vist legge dem i en pose i garagen, da er de like fin til jul, har jeg hørt. Ble ikke noe tur på meg i helga. Har så mye hjemme å gjøre.

4:21 p.m.  
Blogger Hulda said...

Så fin dekorasjon av mose og høstfarger. Veldig fint!

4:33 p.m.  
Blogger Tia said...

siri: jeg pleide å lage slike dekorasjoner for mange år siden, og fikk lyst å prøve igjen :)

Ella: tusen takk! jeg liker høsten godt..med flotte farger, mye vær og klar kald luft :) Ha en flott uke du også! klem

julie: tusen takk, det ble fargerikt og fint med litt "skogbunn" i stua :) Jeg har masse mose liggende på verandaen til tørk, ups..håper den ikke blåser bort :D ...hvordan går det med malingen hos deg? jeg har kommet halvveis nå..

Hulda: takk skal du ha, fin pute du laget!

9:11 p.m.  
Blogger Timotei said...

Så koselige turbilder! Nydelige høstfarger i dekorasjonen din!

7:50 a.m.  
Blogger siripirisiri said...

Hei igjen!
Hva driver du med for tiden da?
Håper du har det bra!
God helg:)
Siri:)

6:56 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home