Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

fredag, oktober 20, 2006

omsider...


...gikk det an å få lastet opp bilder igjen :) Bloggen har vært usedvanlig treg i det siste!
Disse vakre lysestakene fant jeg på Fretex forrige uke, jeg likte dem så godt!

Disse to fatene fant jeg også på Fretex, de er fra Figgjo.
Synes det er praktisk med små fat og skåler, man kan jo bruke dem til alt mulig!
De to lilla telysene dufter himmelsk av lavendel, så nå kan helgen senke seg i heimen :)
Ha en flott helg alle sammen!

3 Comments:

Blogger Timotei said...

Ha en fin helg du også, Tia. Nydelige ting du har funnet på fretex!

9:26 p.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Fine ting du har funnet på fretex.
Ønsker deg ei god helg Tia.
Klem ;)

10:25 p.m.  
Blogger Tia said...

Timotei: takk skal du ha, jeg ble fornøyd med Fretex-besøket ja :)

Ella: tusen takk, det er så mye spennende å finne på Fretex synes jeg.
god helg til dere !

11:47 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home