Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

søndag, oktober 15, 2006

Litt oppussing


Jeg holder på å male stua. Den blir lys antikk-hvit (samme farge som før, hehe) Det er syv år siden jeg malte sist, så det var på tide med litt oppfrisking. Nå er stua bare kaos :) Jeg satser på å bli ferdig tirsdag...håper.... håper..
Er forresten ferdig med stolen, men har litt igjen på pallen. Så jeg skal vise bilder når den også er ferdig. Gleder meg til å få ferdig stua, med nye gardiner og litt småtterier.
Men nå skal jeg på tur - opp på en liten topp i Bymarka :)
Ha en flott søndag alle i hop !!

2 Comments:

Blogger Timotei said...

Det blir sikkert kjempefint! Det gjør seg med litt oppussing av og til. Må regne med litt kaos mens det står på ja... Gleder meg til å se stolen!

7:12 p.m.  
Blogger Tia said...

timotei: jeg har det med å flytte møbler og bilder litt ofte, og da blir det merker av og til. Så nå trengtes et nytt malingsstrøk :)

1:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home