Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

tirsdag, oktober 10, 2006

Lopper og litt salg

Vi kom sent til loppemarkedet, men jeg fant den søte lille vasen, jeg tror iallfall det er en vase. Den er engelsk og har en propp i bunnen som kan taes ut - av en eller annen grunn :)
Jeg synes den er nydelig og var ute i hagen og fant de rosa blomstene som omtrent er det eneste som blomstrer nå. Lysestaken fant jeg også, skålen er fra et annet loppemarked, fatet likeså.
Det var oppryddingssalg hos Glassmagasinet på et kjøpesenter her i byen, en god del varer til halv pris. Det er fire rør som henger i en stållenke, noen som vet hva de er til? :)
Hengende i et vindu med stiklinger som skal utvikle røtter?
hm, synes å huske å ha sett noe sånt med farget vann i rørene....?
Jeg måtte bare ha den siden jeg ikke ante hva det var, den var sammenkrøllet i esken og det var vanskelig å se hva det var. Fant også ny kaffekanne til under halv pris + en del lys og småtterier.

De to telysglassene er også fra Glassmagasinet. Tekannen er engelsk og jeg fant den på loppis. Jeg elsker te, og det er koselig med litt forskjellige tekanner. Den grønne skålen er svensk og fra loppis den også, synes grønnfargen er nydelig. Det står H S i den og den har en vakker bord av blader.
Fant også en kurv foret med bregner!?! og to krukker oppi. Jeg skal bytte ut bregnene med mose - og muligens plante to saintpaulia i krukkene.

Skal vise bilde når det er gjort :)

5 Comments:

Blogger Hulda said...

Det så fint ut på det lille brettet. Jeg har også en sånn beholder, det er en rosebeholder. Husker vi hadde en rose i den festa på kjøleskapet. Men, det går jo selvsagt an å ha andre blomster i den også. Som stiklinger, som du sier!

Så flotte skogsbilder du har tatt også!

8:59 a.m.  
Blogger siripirisiri said...

Se her ja!
Du har da funnet masse fint:)

Vi holder på å rydde(må snike meg inn på datarommet litt mens K ikke ser;)
Ha en fin dag!

6:46 p.m.  
Blogger Tia said...

Hulda: så det er rosebeholder! :) tusen takk skal du ha!

Siri: jo, ble litt, og alltid moro å stikke innom loppis.

7:26 a.m.  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Fina saker du hittat på loppis, det gör inget, om det inte är en vas... Jag köpte också billiga glasrör till blommor, säljs ut nu.

10:13 a.m.  
Blogger Tia said...

Hannele: tusen takk for koselig kommentar, hyggelig at du stakk innom bloggen min :)

1:44 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home