Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

lørdag, oktober 14, 2006

God helg til alle bloggvenner!


Jeg har vært en tur på Vestlandet noen dager i det nydelige høstværet.

Kontrasten er stor mellom sol og skygge når solen står så lavt som nå

Her er et fjellparti like før Trollveggen i Romsdalen.

Hjemover kjørte jeg via Sunndalsøra og Oppdal. Dette er fjorden og fjellene på vei til Sunndalsøra.

Ved Lesja ligger en gammeldags landhandel, det er ikke mange igjen av dem. Det var et nostalgisk gjensyn!
Jeg var så heldig å finne dette nydelige fatet

6 Comments:

Blogger Ingrid said...

Fine bilder, og koselig fat! God helg til deg!

2:26 p.m.  
Blogger JULIEK said...

Å så fine bilder. Og tenk så koselig med landhandel. Det er nostalgi det : )

5:46 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Flotte bilder, og veldig fint fat!Håper du hadde en flott tur, klem fra Anniche som håper du får en riktig flott helg!

6:27 p.m.  
Blogger siripirisiri said...

Hei!
Så ut til at du hadde en fin tur!
Fatet var veldig fint!
Vi var på loppis i dag...Og Ikea..
Må prøve å få rydda litt i helga..
Men leverte faktisk en pose til Fretex i dag!

God helg!
Klem Siri:)

6:44 p.m.  
Blogger Hulda said...

Så flott og storslagen natur! Nydelig det fatet du fant, gamle landhandler er virkelig sjarmerende og fine.

9:28 p.m.  
Blogger Tia said...

Ingrid : tusen takk og god søndag til deg!

julie: ja, det er fint å kjøre nedover Romsdalen. Og en veldig koselig butikk :) jeg kommer til å titte innom der oftere. Ønsker deg en fin søndag!

Anniche: takk skal du ha, jeg hadde en veldig fin tur. Ha en fin søndag!

Siri: ja, turen var flott. Dere fant mye på loppis :) Lykke til med rydding, jeg er heller ikke ferdig med "roterommet" ...hehe

Hulda: Ja, det er vakkert nedover Romsdalen. Fatet måtte jeg bare ha, det er i bruk allerede :)
Ha en flott søndag!

7:42 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home