Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

torsdag, september 21, 2006

Regntunge trøndelag

Det regner og regner - petuniaen liker det ikke helt - og jeg glemte å flytte den under tak stakkars
Denne stemoren er full av blomster og knopper enda - den lyser opp med sine sarte nydelige farger
Denne petuniaen står under tak og blomstrer villig
Jeg trodde denne var ferdigblomstret, men varmen vi har hatt i september har gitt nye knopper - så det blir enda blomster å glede seg over!

5 Comments:

Blogger Ingrid said...

Ja sommeren varer lenge i Trøndelag i år! Deilig!

5:40 p.m.  
Blogger Tia said...

Ingrid: ja vi er heldige! Både flott sommer og finfin høst :)

6:38 p.m.  
Blogger JULIEK said...

Ja tenk at det blomstrer på nytt. Utrolig at det fortsatt er så varmt.

7:05 p.m.  
Blogger siripirisiri said...

Hei! Fint å se at du har blitt bedre! Ikke noe morsomt å være syk..
Den stolen ser jo ut til å bli kjempefin!

8:11 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Nydelige blomster, tydelig at dere har hatt masse fint vær i det siste ja...

9:08 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home