Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

søndag, september 10, 2006

Mer fra loppemarkedet

Det trehvite brettet fra forrige loppemarked ble som nytt med tre strøk maling. Gårsdagens loppemarked ble dette: fat fra Egersund, to rosa asjetter fra Arabia og to skåler med roser. Fatet er perfekt til å servere kjeks eller lignende på, koselig med spor av tidens tann!
Fløtemuggen falt ut fra forrige post, mystiske greier :)
Denne koppen likte jeg! Så velbrukt at stempelet under er uleselig, liten og yndig med sine spor av flittig bruk.
Ajaj for et bomkjøp :D
Den er norsk og fungerer ikke! Bærene triller ut når man sveiver, og det var rusk og rask som skulle ut, ikke bærene.
Det ble ikke det store tapet, jeg kjøpte den for ca 50 øre på forrige loppemarked. Men synd den ikke virket som jeg hadde håpet.

7 Comments:

Blogger siripirisiri said...

Ojoj så mye fint du har funnert!
Satser på mere loppis neste helg, det ble bare et på oss.
God besring til datteren din!
Siri

9:15 p.m.  
Blogger Hulda said...

Så fint brettet ble etter de 3 malingsstrøkene du har gitt det! Jeg har flere makne skåler som de du har på bordet, med roser på. :) Likte veldig godt den lille glassfløtemugga og den søte koppen.

9:44 p.m.  
Blogger Tia said...

siri: jeg tror jeg må slutte å gå på loppis nå, har ikke mer plass :D akk ja
Takk, skal hilse datteren min god bedring!

Hulda: ja, ble fornøyd med alt jeg malte. De sorte rammene ble stilige, må få scannet og tilpasset bildene nå så blir det bra.
Tror det blir pause med loppemarked en stund, hehe..det er fullt overalt her!

10:31 p.m.  
Blogger JULIEK said...

Nydelig fat og skåler. Artig med bærrenseren som ikke fungerte. Man gjør slike kjøp iblant.

3:44 p.m.  
Blogger Tia said...

hei julie:
ja, litt bomkjøp gjør ikke noe :)
vi fikk oss en god latter!

3:51 p.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Mye flott du hadde funnet her.
Akk ja feilkjøp hører til he he Fint det ble mad hvitt brett.
Det er bedre å le med meg eller av meg. God klem fra meg

3:22 p.m.  
Blogger Bim said...

*ler*
Bärrensaren var ju norsk... vad hade du förväntat dig, hihihi... skämt...
Den där lilla gräddkannan i pressglas var ju helt underbart gullig... säger hon som samlar på just gräddkannor i pressglas...
Hm, de där tallrikarna/assieterna som är i rosa mer... och rosa blommor på... de var ju helt underbara...
Må så gott... värmländska på bloggtur, kramis och hoppas att helgen blir trevlig och ev en eller annan loppis??? Väntar med glädje på mer från dig...
Sjöbackas blogg

6:29 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home