Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

lørdag, september 09, 2006

Mil etter mil



...slik føltes det iallfall :) Vi gikk langt og lengre enn langt for å komme til tyttebærlia. Været var supert til bærsysler - overskyet, vind og opphold. Vi fant masse bare på en liten stund, jeg plukket rent noen få kvadrat rundt der vi rastet

Nydelige er de der de henger

og smake godt skal det til vinteren...nam..

Det er ikke mye som blomstrer nå i skogen, men jeg fant Blåknapp som ble ganske heftig sammen med rognebær :)

Her har en liten tyttebær slått rot i en rot

- smart, får jo all plassen for seg selv!


Her er dagens fangst - orker ikke renske i kveld

men...

tidlig en søndagsmorgen derimot :D




2 Comments:

Blogger Hulda said...

Så flotte bilder du har tatt fra tyttebærturen. Det er godt å komme seg ut i marka! Artig med tyttebæra inni den tørre stubben der. :)

9:36 p.m.  
Blogger JULIEK said...

Så koselige bilder. Var på tyttebær tur idag og fant masse. Tar litt tid å rense ja : )

3:52 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home