Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

tirsdag, september 12, 2006

Hekle

Jeg driver og rydder for tiden, og er ikke kommet halvveis enda. Tre kvelder i uka i uoverskuelig fremtid har jeg funnet ut :)
Vi har et rom fullt med saker og ting, og nå vil jeg ha orden i kaoset!
Mye dukker frem, ting jeg hadde glemt helt, endel UFO`er ...akkjasan.. de skal få fred foreløbig!

Dette var forsåvidt en UFO også, jeg festet iallfall trådene nå :)

Blonden heklet jeg for noen år siden, ganske mange år når jeg tenker etter. Oppskriften stod i "Familien", den var rekonstruert etter en gammel blonde. Jeg måtte bare prøve for å se om jeg fikk den til. Jeg vet ikke hva jeg tenkte å bruke den til, men den kommer nok til nytte en vakker dag. Såvidt jeg husker var den felt inn i gardiner i "Familien".


Dette var ikke noe håndarbeid som passet til tv-titting tror jeg, båndene skulle "flettes" så de dannet et rutenett. Hvis hekleoppskriften dukker opp, så blir det kanskje heklet en til. Kan bli fint å felle inn i nye kjøkkengardiner.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Å,det så veldig innviklet ut. Imponerende arbeid! Så flink du er som rydder! Jeg prøver jeg også, men har så vanskelig for å kaste ting...Men av og til må en bare til pers. Lykke til videre med ryddeprosjektet ditt!

7:21 p.m.  
Blogger Hulda said...

Syns den blonden så virkelig fin ut. Så flink du er som rydder på "roterommet". Vi har nok alle et slikt rom.

9:31 p.m.  
Blogger Tia said...

Timotei: takk skal du ha, moro å få så flotte tilbakemeldinger her :)
Ikke fullt så moro å rydde, og jeg har altfor vanskelig for å kaste ting jeg også. (hm, iallfall sier mannen min det :D )

Hulda: Ja, jeg ble fornøyd, kommer nok til å lage en til med tiden.
Hehe, jeg tviler på at roterom flest er så kaotiske som mitt! men det kommer seg.

4:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home