Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

onsdag, september 13, 2006

Orkideer og ull

Gårsdagens besøk på Ikea resulterte i to nydelige orkieer bla.
De står i et østvendt vindu, håper de vil trives!
Jeg skal passe på mht sol, men kanskje de liker litt morgensol :)
Her er ullgenseren jeg fant på loppemarked, prislappen henger fortsatt på.
tusen takk til deg som leverte den :)
Jeg liker veldig godt at det er glidelås i halsen, den blir super på vinterens skiturer.
Flotte høstfarger, vi har nydelig vær i dag, mildt og fint. Så genseren blir ikke tatt i bruk riktig enda :)

13 Comments:

Blogger Hulda said...

Så nydelige orkideer du har kjøpt! Jeg visste ikke at de selger blomster også på IKEA. Så heldig du var som fant den flotte ullgenseren på et loppemarked, også helt ubrukt! Det er utrolig hva folk leverer inn, ja!

9:49 p.m.  
Blogger Hulda said...

Jeg er helt enig med datteren din, den stelleveska er finere enn de som er i butikkene!

9:50 p.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Lykke til med orkide kjøpet. Nydelig farge.Å denne flotte ullgenseren er jammen ikke bilig i butikk.
Dette var flask må jeg si ;)
God og varm til vinteren.

6:50 a.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Uffda,Skrivefeil. Flaks skulle det stå her.

6:51 a.m.  
Blogger siripirisiri said...

Hei Tia!
Nå kan du komme å se hva jeg har kjøpt på auksjon!

Orkideene var veldig veldig fine, genseren også!

Loppis på Bispehaugen på lørdag!

7:28 p.m.  
Blogger Tia said...

Hei hulda: de har en liten avd. med planter på Ikea, tror man finner det meste der av alt mulig :)

Ella: blir moro å følge orkideene, og jeg ble veldig glad for genseren!

Siri : har tittet på funnene dine nå, du var veldig flink synes jeg! oj, loppis...jeg som skulle ta en pause .. :D

7:50 p.m.  
Blogger JULIEK said...

Orkideer er så fine. Skal jammen meg kjøpe noen jeg også. Kjempeflott genser du fant.

8:17 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Nydelige orkideer! Og så den fine ullgenseren da. Heldige deg! Likte så godt de dukkeklærne du hadde laget. Jeg har også laget en god del dukkeklær. Solgte en del på julemesser i fjor. Det er så artig å lage de små plaggene!

8:38 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Orkideer er flotte blomster!Heldig du som har Ikea i nærheten:)
Genseren var jo et varp!!!

10:44 p.m.  
Blogger Hulda said...

venter spent på ditt neste innlegg! :o)

10:36 p.m.  
Blogger Tia said...

hei og takk for at dere er innom og skriver så koselige kommentarer, blir helt rørt jeg.
Jeg har vært syk, går fremdeles på antibiotika og er veldig slapp. Så bloggingen får vente noen dager til. Ha en fin uke alle sammen!

11:19 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Tittet innom for å se om det var noe nytt hos deg:)
Håper du har det kjempe fint??
Her er høsten virkelig på gang og jeg måååå snart få ryddet i hagen til stormene setter inn.
Klem fra Anniche

4:04 p.m.  
Blogger siripirisiri said...

Hei Tia!
Hvordan går det med deg?
Det har vært stille en stund nå, håper du har det bra!

Siri

12:42 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home