Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

søndag, september 10, 2006

Loppemarked

Vi kom akkurat da loppemarkedet åpnet kl 12 i dag og det var masse folk. Vi ruslet litt rundt og fant noen småting. Vi orket ikke se på alt, det var kø overalt!

Jeg fant en koselig gammel kakeboks som passer ypperlig til broderigarnet mitt, koseligere å ha det i denne boksen enn i en plastpose :)
Ellers fant jeg litt garn, endel ullgarn, litt bomullsgarn og noe Rauma Spælsaugarn som jeg ikke aner hva jeg skal bruke til. Blir glad for tips om hva det egner seg til.

Ellers fant jeg en liten fløtemugge, + noen lysestaker. Et lite bord til blomster som jeg har stående ute på verandaen, det er hvitt og med hjul på, veldig praktisk når jeg skal flytte blomstene under tak i en fei. Vi har tak på halve verandaen, det er praktisk så ikke alt blir vått når det regner.