Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

tirsdag, september 12, 2006

Dukken

Datteren min har sluttet å leke med dukker, men det er koselig å finne dem frem innimellom.
Her er litt jeg har sydd til Elisabeth, som dukken heter:

Trøye med blonder rundt hals og ermer


Sparkepose med for
Moro å sy så smått synes jeg - og stoffet er nydelig

Hele settet + stellevesken som kan åpnes og brukes som stelleunderlag.
Den er foret med frotte og har lommer til bleie og småtterier

5 Comments:

Blogger Hulda said...

Så fine dukkeklær du har sydd!

9:31 p.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Så nusselige dette var. Elisabet er heldig altså.Så flink du er Tia.

8:48 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei, så søtt da:)
Moesomt sikkert å dulle mes slike ting!!

11:04 a.m.  
Anonymous Anonym said...

He, he.....morsomt å dulle med slike ting! Må være pcen;)

11:05 a.m.  
Blogger Tia said...

Hulda: ja, datteren min ble veldig fornøyd. Stellevesken ble hun særlig glad for, den var finere enn den som var i salg, sa hun. Det var jo ekstra morsomt å høre etter alt strevet med å sy den!

Ella: Takk skal du ha! Det var koselig å høre. Jeg sydde det meste uten mønster og da er det jo ekstra gøy når det blir vellykket.

Anniche: Tusen takk! Ja, det var moro å lage dette, gleder meg til å bli bestemor engang, hehe :)

4:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home