Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

mandag, mars 12, 2007

Strikk

De sorte vottene mangler enda tomler :)
men det blir nok!
Oppskrift ble etterlyst, jeg skal prøve å få til en ca-oppskrift
Jeg strikket disse uten oppskrift, men vet jo hvordan jeg gjorde det, hehe..




Jeg synes dette mønsteret er enkelt og greit å strikke, det minner litt om flettestrikk, men er mye enklere




Har kopiert fra en gammel strikkebok, derfor litt dårlig farge

11 Comments:

Blogger Hulda said...

Det vottemønsteret så fint ut. Fine roser i skåla di også. ja, det er kjedelig å få ekle og slibrige kommentarer på bloggen. Har heldigvis ikke vært så plaget av det. God bedring!

11:07 p.m.  
Blogger Mikkeline said...

Så bra at du kom med oppskriften. Jeg sitter og strikker votter til å ha inne i vindvottene når vi går fra hytte til hytte i fjellet i påska. Strikker hønsestrikk nå, men får prøve dette mønsteret på neste par. Takk skal du ha!

9:24 a.m.  
Blogger siripirisiri said...

Hei!
Der var du jo!
Trist at du fortsatt er syk, god bedring!

Du kan unngå tullekommentarer vad at du legger inn sånn word verification, kan ikke garantere at det hjelper, men det hjalp for meg:)

Ha en finfin helg!

Klem Siri:)

7:57 p.m.  
Blogger Timotei said...

Stikker bare innom for å ønske deg god påske!

7:36 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei på deg!

Innom og ønsker deg en HERLIG påske!!!!!

Klem fra Anniche

7:15 p.m.  
Blogger siripirisiri said...

Hallo?
Du har ikke gitt opp blogginga vel?
Siri:)

9:47 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Tia.
Hvor er du!!!
Jeg er innom til stadighet å sjekker om det er forandring.
Hva har skjedd har du kuttet ut blogginga.Savner deg gi meg lyd på mail om ikke annet.
Ønsker deg en fin dag og god helg.
Klem til deg ;)

8:23 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Tia! Håper det står bra til med deg. Savner deg og innleggene dine. Håper ikke du har sluttet å blogge.

8:55 p.m.  
Blogger Hulda said...

Er også ofte innom og kikker etter nye innlegg hos deg. Håper det står bra til med deg og dine. :)

10:12 p.m.  
Blogger Hulda said...

Så dumt at vi ikke får høre fra deg mer, håper alt er bra med deg. Sommerhilsen fra Hulda.

10:25 p.m.  
Blogger Supernøtt said...

Denne strikkeboken lånte jeg fra biblioteket, og jeg benyttet akkurat det samme mønsteret, og det er kjempefint! :-D

12:32 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home