Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

mandag, februar 12, 2007

Bloggproblemer :(

Jeg måtte bytte til Betablogger for å kunne blogge videre. Det var umulig å logge inn i den gamle versjonen. Nå har jeg veldig ofte problemer med å logge meg på, feil passord påstås det. Jeg har skiftet passord, men det hjelper lite, får opp samme melding stadig vekk.

Det er også nesten umulig å kommentere hos andre bloggere, jeg har forsøkt mange ganger, men nei - får bare melding om feil passord. Kun 1 kommentar ble postet.

Det blir jo ikke særlig moro å blogge uten å kunne kommentere hos andre, så jeg vet ikke hva jeg gjør nå. Kanskje jeg ser det an litt og ser om det ordner seg, synes å huske at flere har hatt samme problem.

Så inntil videre får jeg takke for alle koselige kommentarer :)
(jeg får heller ikke svart på kommentarene i min egen blogg så jeg må gjøre det her)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vet du, jeg måtte også bytte til New Blogger i går kveld. Hadde ikke noe valg. Kom meg ikke inn på bloggen uten å bytte. Før jul hadde jeg også problemer med at det alltid var feil passord. Skikkelig irriterende ja! Men så skrev jeg passordet mitt i begge rubrikkene, både den for brukernavn og den for passord og så ble alt greit igjen. Vet ikke om dette var til hjelp for deg, men håper du finner ut av det. Blir jo ikke gøy å blogge hvis en ikke kan få kommentere! Lykke til!

9:17 p.m.  
Blogger siripirisiri said...

Hei !
Der var du ja, Godt å høre at turen var fin, men dumt at du ikke får til blogginga da.
Jeg hadde problemer med dette ibegynnelsen, men nå har det løst seg.
Husker ikke helt åssen dat var, nå må jeg logge inn med epostadressen som er "google-accunten" min, det gjorde jeg ikke før, også det passordet jeg la inn da jeg bytta da så klart.

Håper det ordner seg snart, savner deg vettu;)

Ikke gi opp!!

Siri:)

10:29 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Heisann. Så kjedeligat du strever med bloggen din. Det er jo så irriterende!
Ser du har vært på ferie, og bildene der kan brukes til TEMA uka vår som er nå, ILD og VARME. Detter er siste uka for nå, men det kommer flere siden.....

7:17 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home