Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

fredag, februar 16, 2007

Tema

Hvitveis varmer meg -

det er den nydeligste blomsten jeg kan tenke meg

Det har blitt lite blogging, mest fordi jeg har vært syk - og i dag ble jeg syk igjen :(

Alle i huset har vært syke, og da får man bare slappe av og vente på å bli frisk igjen

Nå sitter jeg her og hutrer, skal krype opp i godstolen med ullpledd og varm te :)

Ønsker dere alle en fin helg!

3 Comments:

Blogger siripirisiri said...

Huff så kjedelig da!

Håper du har mindre problemer med bloggingen iallefall!

God bedring!


Siri:)

2:21 p.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Hei Tia.
Lenge siden sist.
Takker for komentar.
Jeg har hatt problemer med å få skrive komentar i bloggen din.
Har vært innom flere ganger hos deg.Håper turen dere hadde var fin.
Håper du blir snart frisk igjen slett ikke godt å være syk.
¨God bedring¨
Go klem fra meg :)

1:05 p.m.  
Blogger Hulda said...

Hei Tia! Lenge siden jeg har skrevet hos deg nå. Så fint det bilde av hvitveisen var, virkelig vårlig. Vi lengter nok alle mot våren nå. God bedring!

10:59 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home