Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

lørdag, februar 10, 2007


I Santa Cruz fant vi en morsom butikk ;)
Lurer på hva de solgte!
Bildet ble dårlig, det ble tatt i fart - vi kunne ikke stoppe,
men jeg måtte bare ha et bilde :D


Kveld på hotellet - vi hadde nydelig utsikt fra verandaen vår
Solnedgangene var utrolig flotte


En gate i den gamle delen av byen Santa Cruz
En sjarmerende by, men du verden som vi strevde med å finne en parkeringsplass!
Men de som bodde der, var oppfinnsomme,
de satte fra seg bilen i gata med nødblinklyset på -
og så stakk de innom butikken og handlet...
til en viss ergrelse for bussjåførene :)

2 Comments:

Blogger JULIEK said...

Nå må jeg nesten le. Har vært innom her ofte for å se om du var tilbake igjen, og nå finner jeg plutselig en haug med bilder, kjempeartig var det. Ser ut som dere har hatt det veldig fint. velkommen tilbake : )

3:07 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Velkommen tilbake fra ferie! Ser ut som dere har hatt det kjempefint!

4:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home