Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

lørdag, januar 20, 2007

Hjertelig helg - litt tyvstarting

Jeg har strikket flittig om kveldene, men måtte rekke opp :)
Jeg passet nøye på mønsteret, men glemte å øke!
Dermed ble ermet noe trangt :D


Jeg tyvstarter på temauka og ønsker alle en hjertelig god uke
Vi reiser på ferie i morgen, gjett om vi gleder oss!






Hit skal vi, og vi håper på mye varme og sol

14 Comments:

Blogger JULIEK said...

Å så koselig for dere å dra bort til varmen. Ha en kjempefin tur : )

9:22 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Å, så deilig det må være å dra til varmere strøk nå som det er så mørkt og kaldt her nord! Ha en fin tur, Tia! Slapp av og kos deg masse!

9:31 p.m.  
Blogger Niki Fretwell said...

Thank you for visiting my blog!
Your knitting looks very complicated...good luck with it!

9:47 a.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Flott mønster. Jaha så du er på ferie håper du får en skikkelig flott tur med mye sol og varme.

9:00 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Nyt livet og kos dere! Jakken blir kjempefin! Ikke gi opp! :))

5:29 p.m.  
Blogger siripirisiri said...

ÅÅÅÅ syden!!!
Jeg vil også!
håper dere har det supert!

10:06 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Da må du kose deg riktig mye på turen, og tenke på oss her hjemme i kulda!
Helt greit at du tjuvstartet!;)

7:23 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Tittar lite på olika Tema bloggar och gillade din :-). Hoppas du har trevligt på semestern. JAg räknar dagarna tills jag ska iväg :-)

9:15 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Håper du har kost deg masse på ferie!!! Nydelige de hjertekrokene :)

2:05 p.m.  
Anonymous Anonym said...

så søte hjerter! håper dere har en fin tur. :)

6:37 p.m.  
Blogger Beate said...

Håper du har en super ferie :)

3:27 p.m.  
Blogger Lillegjerdet said...

Jeg er litt missunnelig på deg akkuart nå! Selv var jeg ute å tryna på isen i kveld = Au!:sHåper dere koser dere på ferie!;)

9:48 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Fina hjärtekrogar, ha en trevlig resa.

11:43 p.m.  
Blogger siripirisiri said...

Si meg..skal ikke du komme hjem snart?
Jeg er spent på å høre hvordan dere har hatt det!

Klem siri:)

12:55 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home