Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

tirsdag, november 28, 2006

male male og ute blomstrer det!


28.november...og det blomstrer ute !!


Stemor er en tøffing - det har jo vært frost mange netter nå
men vi har ikke snø...

Denne kommoden trengte et nytt strøk maling til jul
har ikke malt skuffene enda

Datteren min sin kommode ble også hvit og fikk nye knotter fra Ikea

Denne bokhyllen gikk fra brun til rød, men ikke så rød som på bildet :)
Kjellerstuen er hvit, så det ble i hviteste laget med hvite møbler også
Litt varmrødt gjorde seg virkelig!

3 Comments:

Blogger Hulda said...

Ja, tenk at det blomstrer ute nå! Helt rart, men er nok fordi det er så mildt. Så fine møblene ble malte.

10:23 p.m.  
Blogger JULIEK said...

Ja det er utrolig, 10 grader var det i kveld. Vil gjerne ha litt snø nå.

11:07 p.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Utrolig altså
men disse plantene er nøysommer.
Møblene ble fine de.
Går det bra med dine Orkideer, får du dem til.
Klem fra meg

12:19 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home