Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

tirsdag, november 14, 2006

Litt shopping

Jeg skulle ut og kjøpe stoff i dag, men fant ikke det jeg ville ha

...men Black&White hadde denne nydelige lyslykten og engelen

jeg var også innom Ikea en tur og der fant jeg denne hvite blomsten
den fikk låne lyslykten som potteskjuler
...med en tunfiskboks i bunnen (man tager hva man haver)
så ikke blomsten skulle forsvinne i dypet :D

nærbilde av den nydelige lille engelen

jeg pynter med masse engler til jul...overalt

synes de er så koselige og nydelige å se på

tilslutt et lite boktips..
jeg fant anbefaling av denne boken på nettet et sted og den er virkelig morsom
jeg har ikke lest mer enn 30 sider enda, men har ledd mye :)
så den anbefales

7 Comments:

Blogger JULIEK said...

Ja black & white har så mye fint. Engler er julekos det. Ha en fin kveld.

5:10 p.m.  
Blogger Hulda said...

Jeg har en engel som er veldig lik din, bare lysere i ansiktet. De er så fine. Jeg er veldig glad i å pynte med engler til jul, jeg også.

6:05 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Nydelig engel du har kjøpt deg!

9:01 p.m.  
Blogger siripirisiri said...

Hei Tia!
Her var det kommet mye fint siden sist ja! Mange fine bilder! Den engelen var kjempesøt!

Nå er det ikke lenge igjen til jul asså!

8:03 a.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Så nydelig engel du har kjøpt.
Er det ikke en hvit julekaktus du har kjøpt ligner veldig. Kan du ikke ta bilde av den når blomsten er kommet ut.
Ønsker deg en fin dag,Tia.
Klem ;)

12:29 p.m.  
Blogger Timotei said...

Nydelig engel du har kjøpt deg! Kjenner at jeg begynner å glede meg til jul når jeg ser på de fine bildene dine.

8:30 p.m.  
Blogger Tia said...

julie: ja man kan finne de nydeligste ting der!

hulda: det ser ut til å bli englejul deluxe her i år :D

anniche: ja, synes den var nydelig

siri: hei, så koselig å "se" deg igjen - og jeg er glad det er jul snart ..gleder meg masse

ella: jo det var en kaktus:) du hadde så rett, og jeg er glad jeg fant en hvit en, har rosa og rød
fra før!

timotei: ja, det går fort nå, november synes jeg alltid raser avgårde...og plutselig er det advent!
Gleder meg ....

ha en fin dag alle sammen!

9:59 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home