Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

torsdag, november 16, 2006

Engler og blomstring

Knuppene hadde åpnet seg i natt - litt sjekking viste at Ella hadde rett
det er en Schlumbergera Hybrid - Novemberkaktus på godt norsk


Jeg fant to slike kasser hos Jysk i går

den minste ble potteskjuler for kaktusen

og lykta fikk bli lyslykt som den jo er

de søte englene ble også med hjem og fikk være med på bildet før de havnet i Engleskapet

Den ene engelen holder et hjerte

Denne har røde hjerter
fant den hos Nille til 5 kr!
så tre stk ble med hjem


5 Comments:

Blogger JULIEK said...

Nå må jeg kjøpe meg en kaktus jeg også. Den var jo så nydelig denne hvite. Søtt med alle englene også.

4:20 p.m.  
Blogger Hulda said...

Så søt den Nille-engelen var. :o) Nydelig. :o)

9:19 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Masse fint! De engelne har jeg også kjøpt!

8:36 p.m.  
Blogger siripirisiri said...

Søte engler!
Jeg er spent på å se det du strikker på! (er det hemmelig kanskje...)
Jeg har det akkurat som deg, jeg liker best å begynne på nye ting heller enn å gjøre ferdig! Det er mange UFO`er i strikkekassen min ja..:P
Herlig "vintervær" vi har for tiden! Tipper det blir mange fine turer på deg i skog og mark!
Husk kameraet da, så vi får se bilder!
Ha en fin uke!
Ps bare 2 dager til helg og bare 32 dager til jul! ( ja jeg skreiv feil i bloggen min i går..:P hehe)

10:35 a.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Nydelige engler.
Her er svaret på spørsmålet om novemberkaktus / julekaktus.
*********************************
Novemberkaktus har lange taggete blad mens julekaktusen har lange avlange mere runde i kantene.
Novemberkaktusen er det hardere blad på og den er i fargene rød og rosa og hvitt.
Ønsker deg en fin dag, Tia.

12:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home