Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

onsdag, desember 27, 2006

God Romjul ønskes alle sammen

Mellom alle juleselskaper rakk vi en liten tur i går

Vi hadde med kaffe og satt her i strandkanten, det var godt å nyte freden og roen,

og kaffen smakte !

Blygrå himmel

På vei hjem passerte vi Leangen Gård

Et vakkert hus, nå er det kurs- og konferansesenter

Bak trærne skimtes et lysthus - og plenene er grønne :)

4 Comments:

Blogger JULIEK said...

Ja det er en vakker gård det der. Har vært endel i marka, men det er veldig bløtt for tiden. Håper nå det kommer litt snø før våren slår til igjen.

7:26 p.m.  
Blogger Hulda said...

God Jul til deg, Tia. Håper du har fått mye fint i julegave. :)

11:21 p.m.  
Blogger Minne said...

Ni tycks ha lika grått och trist väder som vi. Men nu går vi mot ljusare tider.
Gott Nytt År önskar jag.

3:31 p.m.  
Blogger Tia said...

julie: ja, kan tenke meg det er bløtt i marka nå! Hekken vår har masse knopper og jeg fant et grønt nyutsprunget blad i dag :)

Hulda: håper du også har en super romjul! Jeg fikk alt jeg ønsket meg og mere til :)

Minne: takk det samme til deg :)
Ja, været gir ikke mye julestemning!

7:37 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home