Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

fredag, desember 15, 2006

God Helg

Vi hadde besøk av en kjempekoslig familie og jeg fikk denne herlige julestjernen
Nå pynter den opp på spisebordet og gleder oss hver dag
Nå er jeg ferdig med det meste til jul, har baket og vasket ferdig, fort gjort i år siden vi har malt både stua og kjøkkenet i høst.
Vinduene er pusset ...men været vi har hatt i det siste har vel gjort den jobben overflødig :D
En venninne pleier å rydde alle skuffer og skap til jul, i år har jeg også gjort det, og det ble mye bedre plass overalt :)
utrolig hvor mye som hoper seg opp ....
Neste uke skal vi lage litt julegodter, skal prøve bl.a. karameller som jeg fant hos
Vi skal også pakke inn julegavene, det er ekstra kos å gjøre synes jeg.
Endel gaver er innkjøpt for lenge siden...
Det blåser og regner og vi ser langt etter snøen i Trøndelag!
Ønsker alle en fredelig førjulshelg!

2 Comments:

Blogger Timotei said...

Julestjerner må det være i jula. De er så nydelige! Det må være godt å være ferdig med det meste til jul. Nå er det bare snøen som mangler ja... Det kom noen fnugg i dag, men de forsvant fort. men vi lever i håpet! Ha en fortsatt god helg!

9:16 p.m.  
Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Helt enig med timotei.
Ja julestjerne må man ha.
Har kjøpt ei foreløbelig.
-0-0-0-0-0-0-
Så skikkelig gode ut dine fruktkaker jammen er du flink.
Vi vil ha jule snø nå.
Fortsatt god helg.
Klem

1:47 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home