Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

torsdag, desember 14, 2006

puh ... bakemaraton er over !!

... og resultatet ble: krumkaker, tropisk aroma (skal fylles i morgen)
4 fruktkaker og colakaker
Så er tre av fire fruktkaker ferdigstekte - og det dufter herlig
De får godgjøre seg i kjøleskapet til jul
3 av dem er julegaver

hei Siri : her ser du hvordan krumkakene blir til en skål
som man kan ha multekrem i ...eller noe annet :)
den nystekte kaken legges over et smalt glass....

....en kopp tres nedover kaken ..

.... og vips ...slik blir den
enkelt og greit :)

1 Comments:

Blogger siripirisiri said...

Åh takk så snill du er!
Det så jo enkelt og greit ut, ikke som jeg hadde forestilt meg:)
Den lampa var utrolig morsom!
Siri:)

PS! Bare 9 dager igjen!!!

10:29 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home