Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim, Norway

Velkommen hit! Jeg bor i Trondheim sammen med mann og barn. Her vil jeg dele naturopplevelser og litt om alt.

onsdag, desember 20, 2006

20 desember...

..og jeg ble syk, vondt i halsen og frossen :)

Da er det trøst i deilig te i koseligste pusekoppen og en mandarin !

Ikke mer sying, det kan vente til etter nyttår,

litt halvhjertet støvtørking muligens ;)



Jeg fant disse julekulene hos Black&White til 58 kr på salg, de hadde kostet 258,-

Jeg falt helt for dem, synes de er nydelige. De havner nok ikke på treet, jeg skal finne et sted hvor de ikke "forsvinner" i all den andre julepynten. Muligens i et vindu, vi får se.

Ønsker alle en god dag og snøøøø :)

6 Comments:

Blogger ♥ Carpe Diem ♥ said...

Kjære vene ikke bli syk.
God bedring og klem sendes til deg.
Koselig kopp og nydelig julekuler.
Koker kjøttruller nå det lukter så godt. Ha en fin kveld )

3:15 p.m.  
Blogger JULIEK said...

Uff så kjedelig å bli syk. Hører om så mange som er det nå. Har heldigvis sluppet unna. Tenk så trist det har vært idag å se all snøen bare forsvinne, jeg håper fortsatt på minus grader.

7:22 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Huff, da. Så kjedelig å bli syk nå da. God bedring, Tia. Du blir nok bra igjen til jul skal du se.

7:54 p.m.  
Blogger Hulda said...

Så trist at du er blitt syk! Håper du ikke får influensa.. God bedring! :)

11:35 p.m.  
Blogger JULIEK said...

Hei Tia. Vil bare gi deg en stor juleklem og ønske deg en fin julefeiring : )

8:28 a.m.  
Blogger Tia said...

Ella: tusen takk, alle hilsener hjalp! Det varte bare to dager og jeg fikk med juleoriatoriet i Nidarosdomen, var litt redd jeg ikke kom meg avgårde, men det gikk bra. Hadde gledet meg sånn, og det var virkelig en flott opplevelse!
Julie: tusen takk for koselig hilsen!
Timotei: Jeg ble frisk til jul :)
Litt hektisk innspurt ble det, men alt gikk fint!
Hulda: Tusen takk!

Juleklem til alle sammen :)
Ønsker alle en fin juletid!

9:45 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home